روستای سیدال

به روستای سیدال شهرستان نهبندان خوش امدید.

به روستای سیدال شهرستان نهبندان خوش امدید.

این وبلاگ برای روستای سیدال ساخته شده است و نوشته های نویسنده و اخبار و اطلاعات این روستا را شامل میشود. از همه بازدید کنندگان وبلاگ دعوت میشود ما را از نظرات سازنده خود بهرمند کنند .

آخرین مطالب

وبلاگ جدید

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ق.ظ

با سلام خدمت همه  هم روستایی های عزیز و بازدید کنندگان  عزیز مدتی است که  بلاگفا   که قبلا در ان وبلاگ داشتم سرویس دهی ندارد.  و از اینکه نتوانستم وبلاگ را به روز کنم معذرت میخوام  وبا تو جه به اینکه  بلاگفا در سرویس دهی با مشکل مواجه شده بود   وبلاگ جدید را ساختم امیدوارم  توانسته باشم  گامی جهت معرفی روستا واخبار واطلاعات  در مورد روستای خودم برداشته باشم. لازم  است عرض تسلیتی داشته باشم  درگذشت دوست عزیز  جوان ناکام سعید حسینی را که در ماه گذشته بر اثر قطع عضو در حین انجام کار در گذشت وبرای همیشه از بین دوستان رفت . و یاد این عزیز سفر کرده را گرامی میداریم ومحبت هایش را هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد بخصوص همکاری در گروه نمایش سالگرد انقلاب در 22 بهمن سال گذشته را  و عرض تسلیتی به همه دوستان وهم روستایی ها و خانواده ان بزرگوار .روحش شاد ویادش گرامی .از همه دوستان وهم روستاییان  دعوت میکنم ما را از نظرات سازنده خود بهرمند فرمایند.وکسانی که مطلبی ویا عکسی در مورد روستای سیدال داشته باشند . بفرستند تا با نام خودشان در وبلاگ قرار دهم . 

ضمنا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه عبادت  مبارک باد ما را از دعای خیرتان بهرمند کنید . 

 ایمیل نویسنده:mohammad.rezaiy@yahoo.com

سامانه پیامکی روستای سیدال :500010006314000

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
محمد رضایی

نظرات  (۱)

سلام .جالب شده ولی تصویر زمینه بهتر از این هم میشه. یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی