روستای سیدال

به روستای سیدال شهرستان نهبندان خوش امدید.

به روستای سیدال شهرستان نهبندان خوش امدید.

این وبلاگ برای روستای سیدال ساخته شده است و نوشته های نویسنده و اخبار و اطلاعات این روستا را شامل میشود. از همه بازدید کنندگان وبلاگ دعوت میشود ما را از نظرات سازنده خود بهرمند کنند .

آخرین مطالب

پیگیری یک خبر

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ق.ظ

خبر مربوط به سایت خبری نهبندان خبر میباشد.


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص عدم رفع مشکل توسعه تلفن ثابت در روستاهای نهبندان به وزیر ارتباطات تذکر داده شد.

به گزارش نهبندان خبر،عصر کنونی به گفته ی بسیاری از کارشناسان عصر ارتباطات است و عصری که با بکارگیری تکنولوژی های روز فاصله ها از بین رفته است و ارتباط گیری با سراسر دنیا آسان شده است.

 

هفته گذشته بود که نهبندان خبر در خصوص مشکل توسعه تلفن ثابت در روستای سیدال نهبندان گزارشی را منتشر کرد که پس از آن اهالی یکی از روستاهای پرجمعیت نهبندان هم در تماس با نهبندان خبر عنوان کردند که این مشکل در برخی دیگر از روستاهای شهرستان هم وجود دارد؛ مشکلی که اهالی روستاها تاکید دارند تاکنون مکاتبات زیادی برای رفع آن انجام شده اما نتیجه ای نداشته است.

 

مراد هاشم زهی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار نهبندان خبر اظهار کرد: در خصوص عدم رفع مشکل توسعه تلفن ثابت در روستاهای دوردست همچون سیدال و خوانشرف و سایر روستاها به وزیر ارتباطات تذکر داده شد و سوال از وزیر مربوطه تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.

 

وی افزود: متاسفانه وزارت و ادارات تابعه مخابرات با این توجیه که این کار به بخش خصوصی ارجاع شده هیچ اقدامی نمی کنند.

 

هاشم زهی خاطر نشان کرد: وزیر مربوطه حداقل می تواند در این واگذاری معیوب تجدید نظر کند.

انتهای پیام/م

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
محمد رضایی

نظرات  (۱)

عجب؟
.
.
.
چی بگم والا
.
.
.
اینکه کی از زیر بار میخان در نرن نمیدونم
.
.
.
تا دیداری بعد بدرود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی